Stratos med 3 barn Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hvordan arter det seg egentlig? Ja jeg vet teit spørsmål, men ingen av mine barn har hatt det før. I dag morges (eller natt, kl 3) bæsja 1 åringen ut 4 bleier og spøy 3 ganger. Etter det har hun spist masse mat og er blid som ei sol. Ikke slapp eller noe... Er det normalt at det er slik? Kan bare huske meg selv ligge rett ut en hel dag å spy jeg...
Plutselig_gravid Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Når lillegutten min på 5 år har spysyken så spyr han og når han er ferdig med spyingen er han i toppform. Så går det gjerne en times tids - spyr igjen - og etter spyingen er han i toppform igjen. Og sånn holder det på til han er frisk. Tror det er ganske normalt når det gjelder de små Jeg derimot, ligger strak og synes forferdelig synd på meg selv når det står på! Vi hadde nettopp noroviruset alle mann her. Rant ut begge veier i 3-4 dager i strekk Det positivet var at alt juleflesket og litt til forsvant. Meg og gubben gikk ned 11kg tilsammen på de dagene det varte;) God bedring!
jordbær mathilda Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Har samme erfaring som plutselig gravid.. Lillemor kastet opp natt til lørdag,etter hun hadde spydd ferdig var hun blid som ei sol..gikk noen timer så en ny runde..etter det var hun ferdig,kom ikke mere oppkast utover lørdagen.Hun fikk imideltid litt feber men var blid og spiste bitte litt. Jeg derimot blir sengeliggende med omgangssyken..hater og kaste opp!
Stratos med 3 barn Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Ok, da får det bare gå sin gang. Har ikke spydd eller bæsja mer etter kl 3 enda da, men kommer det så kommer det... Tenkte kanskje det bare var noen dårlig mat el som hun hadde reagert på jeg, men det går jo så mye omgangssyke at det er nok sikkert det det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå