Gå til innhold

Treff for desembermammaene i oslo


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Är jag ofördraglig om jag föreslår Villa paradisio på lökka istället? De har stellebord och är mycket barnvänligt. Där kan man parkera gratis också vilket inte går på akerbrygge. Förelsår också måndag 2 februari som alternativ dag. Kanske vi kan se vilken dag som passar för flest?

 

Elin & Ole Noah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

snakka med yvonne også- husker ikke nicket hennes, men hun er ikke på nett.. regner med at hun blir med også..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska vi ta måndag den 2 februai då? Kan du också då Malyngol? Bra om vi hittar en dag då alla kan vara med :) Ska vi ta fridays eller lökka? Kanske lökka blir för ocentralt? Vad tycker ni?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 februar høres bra ut. Her passer det best å møtes på grunerløkka, men tropper også opp på aker brygge om det passer bedre for flertallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunerløkka høres bra ut for min del i allefall:) Greit med en plass som har stellebord... Kan vi ta det litt ut på dagen? Skal på første barselmøte samme dag.

 

Oscar og mamman hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig med i januarklubben (hadde termin 3. januar, men fødte lille julaften). Vi i januarklubben har avtalt treff 27.1. på aker brygge - og det er bare å slenge seg på for de som har lyst. Tror ikke vi blir så mange, for folk er veldig opptatt med fødsler og bittesmå babyer om dagen.. ;)

 

Ellers slenger jeg meg kanskje på treffet deres på villa paradisio neste uke hvis det er ok? Det var forresten ingen stor suksess da vi hadde treff der forrige uke - visstnok dårlig service og ikke helt egnet for babytreff (jeg var ikke der selv, men tilbakemeldingen fra de som var der var at vi ikke kom til å velge det stedet igjen). Pleier dere å være mange på treffene deres?

 

Marte og Linea

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 februar passer fint for oss. Kan vi ikke ta det kl 13?? Lillegutten min er ikke så glad i sove på natten, så vi klarer sjeldent å komme oss ut før i den tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu har jag skickat ett mail till Villa Paradisio för att se om det är plats till oss måndag den 2 februari kl 13:00. Har också frågat om det är plats till att ställa barnvagnarna utanför under taket. Ifall det regnar tänkte jag på.

 

Återkommer med svar så fort som möjligt :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...