solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 jeg er på jakt etter en bok som inneholder alt om lavkarbo mat og slanking. + trening . Vi trener nesten hver dag og har kutta en god del karbo og da må vi vite hvor mye karbo vi trenger for treningens skyld =)) Hva heter boka og hvor finner jeg den ????? Tusen takk =))
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 jeg er ingen ekspert, og ikke vet jeg helt hvilke bøker dere bør kjøpe heller, MEN.... om dere trener masse, så bør dere ikke kutte karbohydratene, heller gå over fra kneip til grovbrød, grove knekkebrød, fullkorn osv... jeg har opplevd at vekta går opp når jeg ikke får i meg nok karbohydrater, så det er en balansegang. Ikke trener jeg heller, sånn at jeg forbrenner noe.... fedon kanskje? søk på nett?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Vi har bare kutta ut poteter, ris, pasta og bytta ut brød med fullkorn knekkebrød ... Og siden jeg spiser havregryn hver morgen får jeg i meg det jeg bør i tillegg til masse fiber og proteiner. Så vi får fremdeles i oss noe karbo. Men jeg er litt mer interessert i å finne ut hvor lite/mye karbo vi kan kutte i forhold til mengden trening og antall kg som skal vekk..... Og det har jeg pr nå ikke funnet noen som helst info om på nettet =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå