Gå til innhold

Reima dresser ang.str


Jeg har nå 2 sjefer i huset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår gutt blir 1 år i mars. Og har kjøpt reima dress til neste år i str.86. Men den virker veldig stor. Minst jeg kjøpte alltid en str under på vinterdressen til han største vår. Han er ikke sånn kjempe stor heller. Bruker str.74-80. Hva ville dere gjordt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min bruker 92, jeg kjøpte dressen i 98 siden de ikke hadde den i 92 .Og det fungerer veldig fint, den kan strammes i midjen, når skoene er på ble han litt høyere og den er ikke altfor stor på armene.

Så nå har jeg forhåpentlig en dress til høst /vinter igjen :=)

 

Jeg gjorde ikke det, men jeg ville tatt han med i butikken og prøvd med sko .

Skrevet

sønnen min er født i august 07... så nesten 18 mnd... jeg bruker str 86 i reimadress nå.. passer veldig bra! Han er helt gjennomsnittlig i lengde da! hadde håpet at han kanskje kan bruke den på starten av sessongen neste år... men det spørs.. sitter nå å lurer på hvem str jeg kan trenge til neste år jeg... kunne jo tittet litt på salg liksom...

noen som vet? da blir han jo nesten 2,5...

Skrevet

Gutten vår er 16 mnd og ca 76 cm. Han bruker storlek 80 i klær men har likevel brukt en reimadress i storlek 86 i høst. Den er selvfølgelig litt stor men siden den er så myk og lett bevegelig så har det gått helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...