Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Vår gutt blir 1 år i mars. Og har kjøpt reima dress til neste år i str.86. Men den virker veldig stor. Minst jeg kjøpte alltid en str under på vinterdressen til han største vår. Han er ikke sånn kjempe stor heller. Bruker str.74-80. Hva ville dere gjordt?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Gutten min bruker 92, jeg kjøpte dressen i 98 siden de ikke hadde den i 92 .Og det fungerer veldig fint, den kan strammes i midjen, når skoene er på ble han litt høyere og den er ikke altfor stor på armene. Så nå har jeg forhåpentlig en dress til høst /vinter igjen :=) Jeg gjorde ikke det, men jeg ville tatt han med i butikken og prøvd med sko .
Bippe77 Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 sønnen min er født i august 07... så nesten 18 mnd... jeg bruker str 86 i reimadress nå.. passer veldig bra! Han er helt gjennomsnittlig i lengde da! hadde håpet at han kanskje kan bruke den på starten av sessongen neste år... men det spørs.. sitter nå å lurer på hvem str jeg kan trenge til neste år jeg... kunne jo tittet litt på salg liksom... noen som vet? da blir han jo nesten 2,5...
alvis Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Gutten vår er 16 mnd og ca 76 cm. Han bruker storlek 80 i klær men har likevel brukt en reimadress i storlek 86 i høst. Den er selvfølgelig litt stor men siden den er så myk og lett bevegelig så har det gått helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå