Gå til innhold

krise!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har quinny freestyle,som j forsåvidt er veldig fornøyd med, mn det er jo ikke å legge skjul på at bagen er liten. SÆRLIG nå på vinteren. hai ei jente på 3 mnd.. hu er vel 60,61 i lengden mn allerede nå virker den for liten, trang....

syns det er AAALT for tidli å begynne m sportsdelen, mn har ik råd til no ny vogn med stor bag... :( :(

what to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøve å høre med venner og familie om de har en vogn stående?

De gamle vognene har som regel best plass i dypbagen har jeg selv erfart :)

Låner selv en trollvogn pga den jeg kjøpte hadde endel mangler som jeg ikke likte, så er ikke glad i de nye modellene.

Ellers kan du se på finn.no osv der selger de ikke så dyre vogner.

Forresten hvordan går det med deg?

Sover snuppa fortsatt i armene dine eller har du klart å vende henne fra det litt?

Skrevet

takk for at du spør :) nei hu sover fortsatt i armene.. en skikkeli krangel bare for at hun ska sovne.. fått diagnose KISS1og1....

mn hu burde da kunne klare å sovne litt SELV uansett.... ser ik at noe fungerer jeg :/

Skrevet

sportsdelen kan legges helt ned i ryggen da så hvis du har en god vinterpose så skulle det være greit å bruke dem om du ikke vil kjøpe en ny vogn.

fordelen med vogna er jo at du kan ha ogsp sportsdelen vendt mot deg.

Skrevet

på vår vogn, var også bagen liten, det var en mykbag, men minimal plass til vinerposer, så jeg strikka og tova min egen, pluss at jeg strikka fór i den. kledde snupp i masse ull, og hun hold seg god og varm..

mulig noe sånt ville funka som et alternativ til vognbytte?

Skrevet

jeg har aldri klart å strikke eller noe slik.. er litt omvendt jeg,kan mekke bil, men ikke strikke :(

joda ryggen kan legges helt ned. har odenwalder baby nest..den m bamsen ja... syns den er god og varm... men er jo veeldig tidli å begynne med den nå,mn j får ikke ungen og pose osv oppi den lille...

tror dere på noen måte at det blir kaldere med sportsdelen??

Skrevet

Mini her på 4mnd ligger i sportsdelen på freestylen i god og varm vinterpose:) Han trives veldig godt, han kan jo ligge rett ut, og hvis du er usikker på om det blir kaldere så er det bare å ta litt ekstra klær på de første gangene, ellers ta på regntrekket så er du sikker på at det ikke blåser inn :)

Skrevet

takk :)

kanskje j ska tørre å prøve det... elsker baby bagen mn m alt oppi om vinteren er den nooe trang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...