Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Når jeg går og har kommet et lite stykke får jeg innmari vondt nederst i magen, det strammer skikkelig til og er kjempe ubehagelig. Kjenner også det murrer øverst i magen og i ryggen når de kommer. Magen blir hard. Er veldig plaget med kynnere, men de smertene jeg får når jeg går er mye mer intense enn de kynnerne jeg har til vanlig. Og jeg føler meg støl i magen lenge etter, og det tar en stund før de gir seg etter jeg har sottet meg ned. Så jeg lurer på om det kan være bekkenløsningen som lager disse smertene. Noen andre som får slike smerter i magen ved å gå? Prøvde å snakke med legen min om det, men han mente smertene satt mer i hode mitt. Måtte krangle meg til sykemelding, jobber på sykehjem. Er 23 uker på vei.
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Du beskriver min situasjon nøyaktig. Jeg ble sykmeldt etter jul, fikk kynnere i uke 15 allerede, og nå er det sinnsykt tungt å bare gå til butikken. Kynnerne setter meg helt ut, kjennes ut som jeg er med i Birkebeineren. Jeg er 21 uker på vei. Det er helt vanlig at kynnerne øker/blir sterkere ved aktivitet. Bekkenløsning har ofte sammenheng med tidlige kynnere. Man kan få vondt nederst i ryggen, i hele ryggen, foran på skambeinet og i lårene. Jeg har en drøm om at plagene skal gi seg snart, men lurer på om det er en utopi...
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Ja regnet nesten med at jeg kunne klamre bekkenløsningen for dette. Håper også på at plagene skal gi seg eller bli bedre snart. Men er nok kanskje bare en drøm ja. Syns synd på min samboer, hehe, er så lett og klage til han om smertene. Han sier han forstår og syns synd på meg, men tror ikke de helt kan skjønne hvordan det er uansett hvor mye de prøver. Han prøver virkelig så godt han kan og avlaste meg mest mulig, men kan ikke legge alt over på han heller. Nei vi får vel bare godta smertene og glede oss til vi er ferdig med svangerskapet, de blir vel fort glemt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå