Gå til innhold

Noen som har noen råd til meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg begynne...

Hadde sist mens 20 nov. den var helt normal og varte i ca 6 dager.

Fikk så mensen igjen 21 desember, ¨som forventet, men sluttet ikke å blø før det hadde gått 18 dager.

Var til lege ¨når jeg hadde blødd i 16 dager, og han tok noen prøver. blant annet graviditetstest- og den viste positiv. SJOKKSKADET!!!!hehe

Var veldig overraskende siden jeg og min x prøvde i 4 år å bli gravid. dette med hjelp av metformin og pergotime. mistet i uke 6. fikk også beskjed etter det at jeg ikke kom til å bli gravid på egenhånd.

Uansett... dagen etter jeg var til legen tok jeg en graviditetstest hjemme, og den var også positiv. Samme to dager etter den og.hehe...klarte ikke å la vær:P

Så i går tok jeg enda en test og den viste negativ?????

Har ikke blødd siden sist, og har ikke hatt smerter, så jeg lurer jo på hva i all verden det er som skjer? Er 7+6 nå!

Var å tok blodprøve hos legen i dag, så jeg får ett konkret svar i morgen om jeg er gravid eller ikke.

Men er det noen som har opplevd dette? Kjenner jeg blir gal av å gå å tenke på dette, men klarer jo ikke å la være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for å være negativ.... men det hørs nesten ut som om du har mistet tidlig i graviditet. Hcg sitter i en stund før de blir borte....

Skrevet

Litt enig med hun over. Kan nesten høres ut som du kan ha mistet og så har testene slått ut en stund etterpå fordi hcg-en sitter igjen i kroppen en stund etterpå, men håper virkelig jeg tar feil for din del! Be om å få en tidlig UL, da er det enkelt å se om det er en spire inni der eller ei, det skulle være tydelig å se i uke 8 i så fall. Masse lykke til!!!!

Skrevet

var det jeg tenkte også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...