Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hvis man har en kreft kul, er den isåfall vond av og til, forsvinner for så komme tilbake, er av og til litt liten også kan bli litt større for så bli liten igjen? Jeg er plaget med en kul som er på str med ei ert under ene armen min som plager og bekymrer meg litt. Den kan bli veldig øm til tider egentlig, også kan den forsvinne en mnds tid men så kan den komme tilbake. Det som er så rart er at det er flere slike kvise lignende kuler. Hmm, noe som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Når kulene går opp og ned i størrelse hører det mest av alt ut som hovne lymfekjertler. Det er ikke kreft, ikke farlig. Men man skal alltid la legen gjøre en vurdering når man er bekymret. Kanskje du kan prøve å få en time når kulen er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå