Totette&lillebadehette Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Vi har to tette, og hadde tenkt å vente en goood stund før vi prøvde på fler. Men så var vi bittelitt uforsiktige for et par uker siden, dumme oss. Dumme, dumme, dumme oss. Tok en Clearblue digital i dag, den viste negativ MEN jeg har ømme pupper, stikninger i korsryggen og forhøyet temperatur (som jeg pleier å ha når jeg går gravid, hatt tre graviditeter). Jeg måtte ÅPNE testen, for jeg stolte ikke på resultatet, og der var det en svaaaaaak lyseblå strek i tillegg til kontrollstreken. Tidligere når jeg har vært gravid har jeg testet negativ med Clearblue digital men positiv med vanlig test tidlig i graviditeten. Hva tror dere? Andre her inne som har åpnet digitaltest og kan si meg noe om dette? :-/
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei:) Man skal ikke se på strekene inni testen. Stort sett vil det være to streker der fordi den reagerer på LH-hormonet også. Men siden du har opplevd å teste neg på digital og positiv med vanlig før, så bør du kjøpe deg en vanlig og teste om en dag eller to. Lykke til, håper du får det resultatet du ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå