Totette&lillebadehette Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Vi har to tette, og hadde tenkt å vente en goood stund før vi prøvde på fler. Men så var vi bittelitt uforsiktige for et par uker siden, dumme oss. Dumme, dumme, dumme oss. Tok en Clearblue digital i dag, den viste negativ MEN jeg har ømme pupper, stikninger i korsryggen og forhøyet temperatur (som jeg pleier å ha når jeg går gravid, hatt tre graviditeter). Jeg måtte ÅPNE testen, for jeg stolte ikke på resultatet, og der var det en svaaaaaak lyseblå strek i tillegg til kontrollstreken. Tidligere når jeg har vært gravid har jeg testet negativ med Clearblue digital men positiv med vanlig test tidlig i graviditeten. Hva tror dere? Andre her inne som har åpnet digitaltest og kan si meg noe om dette? :-/
Leirha Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Vi sier jo alltid her at skyggestrek er også strek Så test igjen du
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Du må ikke stole på det å åpne clearblue sin digitale test, hører mange sier dette. Blå strek kan komme inne i denne selvom du ikke er gravid. Så sats heller på å ta en ny test etter et par dager om du er usikker. .-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå