Gå til innhold

noen med to barn eller flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er just blitt alene og har to barn med to fedre.

Når jeg kun hadde den elste, fant jeg meg en mann som veldig fort ble glad i jennta mi når han begynte og treffe henne..

nå som jeg har to, er jeg redd kansje jeg kommer til og bli singel og alene resten av mitt liv. ivertfall til mine to er blitt voksne.

føler at det kansje er vanskeligere for en mann og gå inn i ett forhold og akseptere to barn enn når hun har ett barn med seg.

bare sån jeg tenker. ikke at jeg har planer om og finne meg noen ny mann nå. for det ønsker jeg ikke. nå vil jeg bare være for meg selv og kun meg og mine barn. må tenke på de også. ikke sundt for de at jeg får meg noe ny kjæreste heller akkurat.

men håper jo at jeg kan finne en etter hvert som kan komme inn i mitt og mine barns liv på sikt. men tenker at det er nok ingen som vil inn i ett forhold og begynne og bygge en familie med ei som har to barn med seg. huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er vanskelig for en mann å forelske seg i en kvinne med 2 barn men jeg tror det blir vanskelig for oss mødre:=( Men ja det er nok ikke så enkelt verken for barna eller mannen å tilpasse seg og kansje ta ansvar.Tror det gjelder å møte rett mann?Jeg vil ikke nøye meg men mindre denne gang!Går ikke i fella enda en gang.Jeg skal ikke måtte bruke mye energi å krefter for at mannen skal takle hverdagslivet sammen med barna.Jeg skal ha en MANN hvis ikke kan jeg leve fint alene.Det skal gå naturlig og greit!

Spør meg selv om det samme.Jeg har også 2 barn med 2 fedre.Jævla mannfolk:=) ! Sorry men jeg var bare nødt hehe

Skrevet

Jeg har to barn. Har akkurat blitt alene med de. Har samme pappaen. Jeg tenker ikke sånn at det er vanskligere med to barn enn ett. Vet bare at rett mann vil bli glad i begge barna. Blir jo at enn må sette enda høyere krav til en evnt ny mann siden det er to barn med i bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...