Jente09&Jente12:) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg er 34 uker på vei og har no i to dager hatt skikkelig vondt i magen (helt oppe) skikkelige smerter, kvalm og følt meg sløv/uvel rett og slett. Føler at det er noe som ikke stemmer, burde eg ringt å hørt hva det kan være?. Har ikke lyst å ringe for eg føler at kanskje det er bare meg som overreagerer siden eg er førstegangsfødene!!. Kan det være svangerskapsforgiftning?. leste om det i sted og eg hadde de samme symtomer!!!!. Hjelp!!!.
*toppris* Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 bedre med en gang for mye enn en for lite;)
minimegogtrollet Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 jeg hadde ringt.. det er ingenting som er vondere enn å være usikker. bedere å få det sjekket. du skal ikke være flau fordi du lurer på ting og er førstegangsfødende.. ¨jordmødre og leger har både sett og hørt mye:D og du er ikke hysterisk:D
Hakkamella Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Som en tommelfingerregel vil jeg si at dersom du er i tvil, ring lege/jordmor/føden. Snakk med profesjonelle. Hvis de mener dette ikke er noe å bry seg med, så kan du heller roe ned litt mer. Bedre det enn å være bekymret. De får tross alt betalt for at vi skal kunne oppsøke dem med hva som helst.
Plutselig_gravid Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg ville ringt. Er ikke greit å gå å bekymre seg vettu. Heller en gang for mye enn for lite. Og hvis det viser seg at alt er bra, så slipper du å gå rundt å bekymre deg mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå