Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Venter ei jente i juni... Storebror på 3 1/2 heter Nikolay... Mine alternativer til nå er Sunniva og Christiane... Jeg vil ikke ha 10 på topp eller kjempeskjeldent navn... Hjelp!?
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 aner ikke om disse er poppis navn da, synes bare de er fine:)) alina (jenta mi heter det,hehe) julia ane julie anna anniken carmen ja, det var de jeg kom på i farten:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Sunniva er kjempefint! Andre: Kristine Silje Helene Benedicte Sofie Maria (er det litt for poppis kanskje?) Jenta mi heter Sarah, men det er topp10 her i alle fall, og dermed kræsjer det med kriteriene dine
Mamma&snuppa&spiren Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Karine er jo fint da:) Litt lettere enn Kristiane Mette Mina Caroline Andrea
<3Lykkelig<3 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 til Lykke jenta mi heter også Sarah visste ikke det var mest poppe navnet i 07, men derfor valgte jeg Kristine som mellomnavn Her er noen navne forslag Sanna Nina Bettina Mathea Viktoria Selma Johanna Tuva Iris Katrine Katharina
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 Tusen takk for tips, alle sammen! :-) Jeg liker selv veldig godt Sunniva og synes det passer godt til Nikolay... Mannen min heller mer mor Christiane... Liker jo begge navnene godt! hehe Noen av forslagene vil ikke gå for de går igjen i nær omgangskrets mens noen vil nok bli vurdert! :-) Tar gjerne imot fler forslag! :-D
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Dette er ganske morsomt,sånn med tanke på den drømmen jeg hadde, hehe. Hilsen tidl. Balooa;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå