Gå til innhold

Trenger svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en nybakt alenemor til mitt første barn. han er nå 8 uker gammel og begynte med tran for en uke siden. Etter han begynte med det så har han begynt å bæsje flere ganger til dagen. Han drikker morsmelkerstatning.

I tillegg så har han begynt å sove mye mer enn det han gjorde for en uke siden. jeg må vekke ham til vært måltid. lurer på om det er normalt eller om noe kan være galt? han er jo ellers en fornøyd liten kar som smiler. men greit å være sikker på at alt er normalt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt normalt:) når min gutt var liten var det utrolig mange dritableier på den tide..hehe... var aldri under 5 når han var baby;p

det at han sover mer kan rett og slett bare være at han vokser;)

så frmt han er fornøyd når han er våken og ikke distre etc... at noe endrer seg dramatisk er alt som det skal være;)

lykke til:) er utrolig kos, selv om man er alene;) tro meg;)

Skrevet

bare slapp av, det er helt normalt. alle babyer har forskjellige behov.

Mitt barn sover heller lite i forhold til din, tenker jeg. Men min mamma sa at jeg sov hele tiden da jeg var baby, hun måtte vekke meg når jeg skulle ha mat. Og jeg var stort sett blid og glad.

og frem til babyen e rundt 3 måneder, er det litt opp og ned på soverutinene, slik jeg husker det med minien min. Hun e snart 5 mnd, og alt er mye lettere nå enn det var de 3 første mnd.

flink du som husker tran hver dag da! jeg husket det i begynnelsen, men e så lett å glemme det... siden den står i kjøleskapet og når jeg gir det på badet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...