Gå til innhold

hjelp meg den som veit??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett barn på 18 mnd,sluttet å amme for 5 mnd. siden. Men den siste uken har jeg begynt å få vondt i brystene mine og nå er det sannelig kommet "melk" ut av dem også.

Hva er det som skjer?? Kan jeg være gravid?? Det må isåfall være veldig tidlig venter menstrasjon om noen dager.

Noen som kan svare meg på dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melk har jeg fortsatt,...hatt det med jevne mellomrom i to år;) så ikke tenk på det... men er du bekymret ville jeg tatt en test om morgenen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...