lihj Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg har ett barn på 18 mnd,sluttet å amme for 5 mnd. siden. Men den siste uken har jeg begynt å få vondt i brystene mine og nå er det sannelig kommet "melk" ut av dem også. Hva er det som skjer?? Kan jeg være gravid?? Det må isåfall være veldig tidlig venter menstrasjon om noen dager. Noen som kan svare meg på dette??
*toppris* Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 melk har jeg fortsatt,...hatt det med jevne mellomrom i to år;) så ikke tenk på det... men er du bekymret ville jeg tatt en test om morgenen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå