Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 er det farlig over lengre tid? får en del vondt når jeg hoster..er syk og sår i halsen, mye slim så jeg hoster hardt mye også... det er vel ikke skadelig? noen med erfaringer?
Plutselig_gravid Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Er ikke farlig nei. Fikk i hvert fall jeg beskjed om. Kunne ikke sette i gang fødsel og var ikke farlig for barnet. Hadde kraftig hoste i 2 ukers tid. Hostet til jeg spydde omtrent konstant hele dagen. Magen og ryggen min var helt støl og øm pga all hostingen. Etter en ukes tid begynte jeg å lekke urin når jeg hostet, så tren musklene der nede!
Tudelidu Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har og fått beskjed om at det ikke var farlig, hadde det slik når jeg var 5 måneder på vei, hosta til jeg kasta opp i noen uker etter jeg hadde hatt halsbetennesle. Men da jeg var i første trimester var jeg sykmeldt fra jobb fordi det gikk kik-hoste der (jobber i barnehage). Legene var redde for at jeg skulle få det når jeg var gravid, så det bør man utelukke dersom det kan være mistanke om det......men det er en ekstrem hoste da!
annemarg81 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Hei. Jeg har hatt det sånn i 2 mnd nå. Har vært hos lege og fått beskjed om at det er virus lungebetennelse. Jeg også har hostet så hardt at det ble veldig vondt der fosteret ligger, men det er nok pga muskler og dårlig plass. Har nå klart å briste et ribbein pga hosten ( Fosteret tar nok ingen skade, det er nok bare du som får vondt. Jeg skal til legen igjen i dag, for jeg orker ikke gå sånn lenger. Det er slitsomt nok å gå høygravid, også skal man ha det her i tillegg. Håper han har noe som kan hjelpe! Lykke til og god bedring )
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 takker, lykke til og god bedring tild eg også ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå