jåsjenta Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hvor skal jeg begynne... Hadde sist mens 20 nov. den var helt normal og varte i ca 6 dager. Fikk så mensen igjen 21 desember, ¨som forventet, men sluttet ikke å blø før det hadde gått 18 dager. Var til lege ¨når jeg hadde blødd i 16 dager, og han tok noen prøver. blant annet graviditetstest- og den viste positiv. SJOKKSKADET!!!!hehe Var veldig overraskende siden jeg og min x prøvde i 4 år å bli gravid. dette med hjelp av metformin og pergotime. mistet i uke 6. fikk også beskjed etter det at jeg ikke kom til å bli gravid på egenhånd. Uansett... dagen etter jeg var til legen tok jeg en graviditetstest hjemme, og den var også positiv. Samme to dager etter den og.hehe...klarte ikke å la vær:P Så i går tok jeg enda en test og den viste negativ????? Har ikke blødd siden sist, og har ikke hatt smerter, så jeg lurer jo på hva i all verden det er som skjer? Er 7+6 nå! Var å tok blodprøve hos legen i dag, så jeg får ett konkret svar i morgen om jeg er gravid eller ikke. Men er det noen som har opplevd dette? Kjenner jeg blir gal av å gå å tenke på dette, men klarer jo ikke å la være.
**Baby**number**two** Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 En negativ gravidtetestest kan väre feil. En positiv graviditetestest kan ikke väre feil (bare hvis man har noen slags hormonsykdom). Har ikke noen erfaring av å ta positive tester og så få en negativ, så kan jo ikke svare deg konkret på spörsmålet ditt. Håper allt går bra =)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 er dessverre en mulighet for at den lange blødningen var en SA, for graviditetstesten kan være positiv i flere uker etterpå.håper derimot det ikke er tilfelle, og at blodprøven gir positive svar;-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå