Minimo <3 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei:) Jeg bor i bergen og trener på sats på midtun:D Er det noen flere som gjør det? Trenger så inderlig en treningspartner som kan hjelpe meg med motivasjonen:( Må få plass i den brudekjolen! Skal gifte meg 25 juli, så har ganske dårlig tid! Trener styrge og har lyst å begynne på spinning! men motivasjonen er helt vekke når jeg er alene:( Noen som sitter i samme klemme?
Minimo <3 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 15. januar 2009 Ingen som sitter i samme klemme i nærheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå