Gå til innhold

Skien vs Tønsberg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere valgt å føde..

Noen med erfaringer.. Første gangs her, og vet ikke helt hva jeg skal velge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg skal føde på tønsberg. har født mine andre der. :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på... Bor i Larvik, så tidsmessig blir det jo omtrent det samme. Foreløbig nå heller jeg mot Skien...

Skrevet

er fra larvik jeg også..

heller litt mot skien jeg også. er ikke så glad i tønsberg, men kan jo være at føde og barsel er annerledes..

Skrevet

jeg fødte på tønsberg sits... og fødslen gikk ganske fort. syntes jeg fikk dårligbehandling.

ingen som kom når vi ringte på og sånn. når de først kom så kunne jeg hatt presse en stund uten at de hadde sjekka. var mange som fødte da og jeg fødte på observasjonsrommet som var lite, det va jo greit det bare de hadde fulgt oss opp.

 

mista mye blod og når jeg spurte om hjelp på kvelde for de jeg ikke turte reise meg opp med babyn så ble jeg rimelig avist. sytes det var en trist opplevelse op ligge på barsel der, fødte tirsfag og hjem torsdag morgen.

 

jeg vurderer skien... men så vil jeg føde på fødestua om jeg er kvalifisert noe jeg er redd jeg ikke er forde jeg har lagt på meg mye vann.. om jeg jeg ikke kan der så vil jeg egntlig på siken men nå er jeg liksom kjent på tønsber så jeg klarer ikke bestemme meg.

Skrevet

Jeg fødte min første i Skien. Jeg endte opp med styrtfødsel (de satte i gang fødsel) og skadet urinblære. Syntes ikke jeg fikk særlig god veiledning og hjelp hverken før, under eller etter fødsel. Gikk feks et døgn med overfylt urinblære før noen forsto alvoret og hørte på meg. Jeg var 22 år og helt uerfaren. Nå er dette snart 9 år siden og jeg hadde en god opplevelse andre gang jeg fødte (Rikshospitalet) så det skremte meg ikke fra å få flere barn :o) Lykke til med valget ditt!

Skrevet

Fødte førstemann i Skien, veldig fornøyd:) Skal føde nr 2 der og..:)

Skrevet

Jeg har selv vokst opp i Skien, og har mange venninner i distriktet. Jeg har kun hørt positive erfaringer fra de som har født der. Har og hørt at fødeavdelingen der er kåret til Norges beste...

 

Lykke til med valget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...