mastermind Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Noen som har? Hvilken har du og er du fornøyd? XP eller linux?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Noen av de med linux kan ikke endres, så man må bruke de programmene som er der og være glad for det. Jeg ville valgt en med xp eller ubuntu linux. Men xp er helt klart det mest brukervennlige, så lenge du ikke er opptatt av data. Ville også lagt i så jeg fikk en med ok ram og prosessor, så den hadde litt levetid.
iznogood Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 hvordan kan noen av de med linux ikke endres?
mastermind Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 ram og prosessor?? peiling? not. hva bør de være på da?
iznogood Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 :-) jeg har kjøpt en Lenovo IdeaPad. Den har 10" skjerm, 160 gb disk, 1GB ram (minne) og Intel Atom N270 / 1.6 GHz prosessor. Den er orginalt med XP - som jeg har scratchet til fordel for linux :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå