power puff Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Svigermor er en meget spesiell dame og jeg har desverre ikke mye til overs for henne og hennes meninger. Har virkelig prøvd, men hun er SPESIELL!!! Nå flytter hun inn i samme bolig som oss (leier hybel av naboen) og skal bo her frem til sommeren. hva gjør jeg nå, og hva kan jeg si til samboeren og til svigermor om hva jeg mener om og ha henne i samme hus som meg, føler meg helt overkjørt her. SUKK.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå