Gå til innhold

Skien vs Tønsberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere valgt å føde..

Noen med erfaringer.. Første gangs her, og vet ikke helt hva jeg skal velge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Tønsberg og skal dit for 3. gang, men har ei venninne som har prøvd begge og likte Skien bedre.

Skrevet

Hei jeg skal føde for 3. gang og har valgt Tønsberg, var der med de 2 første også og det var før det ble nytt og var fornøyd da, så håper jeg blir like fornøyd nå som det er nytt.. Har 5 uker til termin, når har dere termin...?

Skrevet

Jeg har 23. Mars

Skrevet

jeg fødte i skien for 9 år siden. skal ikke det nå nei. likte meg ikke der.

men var i tønsberg for tre år siden så jeg skal føde der igjen.

det var før det ble nytt da så det skal bli spennende.

jeg har termin 14.feb.

Skrevet

Skal til Tønsberg jeg og! Har termin 9. februar, ikke mange dagene igjen!! Har ikke vært hverken i Skien eller Tønsberg før, men hørt en venninne har skrytt av Skien. Vært på omvisning i Tønsberg, og det virket veldig bra der:-) Kanskje vi sees der Ichristin...? regner med å ikke gå mange dager over termin om fødsel ikke setter i gang tidligere, pga komplikasjoner med 1. mann.

Skrevet

hei trollmor:-D

ja det er jo ikke mange dagene.. jeg har født tidligere med to av tre så det skal bli spennende å se. har aldri gått lenge over termin. tre dager m mellomste så det tyder vel på tidligere denne gangen å. det jeg føler selv iallefall. sliter m søvn og har hovnet opp så masse. ser jo trett ut hele tiden. hoven i øyne. og det er jo enda 4 uker +igjen... hehe føler meg som en elefant!!!

Skrevet

Jeg har bare født i tønsberg for et år siden, og syns det var helt topp! eller topp var vel å ta i.. he he

Men kjempefornøyd med de som jobbet der osv..

Skrevet

blir artig å se åssen det har blitt der. fikk ikke så masse inntrykk da jeg var der sist for det ble ks.men dem som jobbet der var veldig trivelig.

Skrevet

Jeg kan jo ikke sammenlikne med tbg, men jeg fødte i skien i slutten av oktober. Hadde en vanvittig lang fødsel og var på sykehuset litt over et døgn før han endelig kom, og en dag med mange fødsler og full barselavd. men jeg er stort sett fornøyd. Var der jo så lenge at jeg hadde 5 forskjellige jordmødre innom, om kom godt overens dem 4 av dem;) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...