Petrine C",) Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Har en gutt på snart 3 år, lurte litt på å kjøpe en slik bukse til han. De ser jo så tøffe ut.. Bare sett de på nettet jeg, hvordan er de i virkeligheten? Er de fine og behagelige på? *Shoppinsyk!* C",)
Bibappelula <3 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 hmmm...har du link til desse buksene? Vet ikke hvordan de ser ut.. men hørtes fancy ut!!
Petrine C",) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 http://www.minimikki.no/produsent.php?id=14 Her er link, jeg synes de ser så kule ut... Men alltid greit å ha sett de i real life liksom C",)
Papegøyeblomst Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Mener du merket Nova Star?? Hvis ja, så har jeg slike baggy jeans til sønnen min, og de er kjempefine!! Myke og gode, og romslige i størrelsen...Jeg har akkurat sjekket på nettet etter dem, da jeg har planer om å kjøpe et par til, da han snart har vokst ut av de gamle. Jeg anbefaler dem ihvertfall, de er verdt pengene..
Petrine C",) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Ja, de er det merket jeg mener!! Selger de de flere plasser på nettet, enn minimikki? Ikke funnet andre plasser og der var de utsolgt i mini sin str... Er buksene mulige i stramme i livet? Litt usikker i forhold til str, siden han er tynn og lang....
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 NovaStar har kjempefine bukser:) De er ganske store i str så vet du det. Snart kommer vårvarer også så hvis du ikke finner dem i riktig str er det alikvel håp:)
Petrine C",) Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Husker jeg riktig om det er du Leader som har nettbutikk? Har du disse buksene?
Papegøyeblomst Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Både lilletordivel.no og mixmax.no fører Nova Star. De er ikke stramme i livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå