Gå til innhold

Noen av dere som har "super nova" baggy jeans til sine gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 3 år, lurte litt på å kjøpe en slik bukse til han. De ser jo så tøffe ut.. Bare sett de på nettet jeg, hvordan er de i virkeligheten? Er de fine og behagelige på? *Shoppinsyk!* C",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm...har du link til desse buksene? Vet ikke hvordan de ser ut..

men hørtes fancy ut!! :)

Skrevet

Mener du merket Nova Star?? Hvis ja, så har jeg slike baggy jeans til sønnen min, og de er kjempefine!! Myke og gode, og romslige i størrelsen...Jeg har akkurat sjekket på nettet etter dem, da jeg har planer om å kjøpe et par til, da han snart har vokst ut av de gamle. Jeg anbefaler dem ihvertfall, de er verdt pengene..

Skrevet

Ja, de er det merket jeg mener!! Selger de de flere plasser på nettet, enn minimikki? Ikke funnet andre plasser og der var de utsolgt i mini sin str... Er buksene mulige i stramme i livet? Litt usikker i forhold til str, siden han er tynn og lang....

Skrevet

NovaStar har kjempefine bukser:) De er ganske store i str så vet du det. Snart kommer vårvarer også så hvis du ikke finner dem i riktig str er det alikvel håp:)

Skrevet

Husker jeg riktig om det er du Leader som har nettbutikk? Har du disse buksene?

Skrevet

Både lilletordivel.no og mixmax.no fører Nova Star. De er ikke stramme i livet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...