Cecelia & jentene Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 jenta mi skal sette inn dren og fjerne polyppene i mrg...noen som har vært gjennom det her som kan fortelle meg litt? tar selve inngrepet lang tid? er det vondt etterpå? ting jeg bør vite? fikk vite det i dag,da de ringte pga noen som hadde meldt frafall så det kom litt brått på kan man si... hilsen nervøs mamma!
-MtG- Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Gutten vår på 2 år gjorde det i slutten av november. Selve inngrepet tok kanskje 20 minutter, så sat vi sammen med han på oppvåkningen en stund, kanskje en times tid. Han var slapp og litt sutrete etterpå, men ikke så veldig. Han hadde ikke noe vondt. Ting du bør vite: De kaster som regel opp etterpå pga blod som har rent ned imagen. Helt normalt. Også er det skikkelig ekkelt når de legges i narkose. Jeg hadde han på fanget mens han pusta i en maske. Når han sovnet inn så begynte han å lage skikkelig ekle lyder når han pustet. var sikker på at han skulle bli kvalt. Tungen blir jo helt slapp, så de satt jo selvfølgelig inn et sånt rør som han pustet i, men jeg skulle øske jeg var forberedt på den lyden altså. Han var i normal form igjen etter 3-4 timer. Kunne ha gått u bhg dagen etter, men de sier at man skal holde dem hjemme i 1 døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå