ungmor25 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 hei..jeg tror jeg er 10 +6 uker i dag å i går og i dag når jeg har vært på do så har det vært blod på papiret men det har ikke vært friskt blod mer sånn brunlig men kun på papiret.men så sluttet det like raskt som det kom egentlig..noen som vet om det da trenger og være noe galt med ungen eller om det er stor sjans for at alt er gått bra da..jeg vurderer og bestille meg en tidlig ul for og sjekke at alt er i orden og at den lille har det bra..legen min tok negativ test av meg den 9 desember men den 16 desember så testet jeg positiv hjemme og jeg vil heller stole og tro på kroppen min enn på legen for dette blir mitt fjerde svangerskap og jeg kjenner min egen kropp og jeg kjenner igjen symptomene fra di forrige svangerskapene.legen min mener at jeg ikke er gravid men jeg velger og ikke høre på ho for føler at jeg ikke blir tatt på alvor..ikke vil ho ta blodprøve av meg for og bekrefte eller avkrefte om testen stemmer og ikke vil ho sende henvisning til tidlig ul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå