Gå til innhold

Da har vi vært på ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og alt stod veldig bra til med lille mirakel i magen! Termin ble flytta en hel dag! Fra 10 juni til 11 juni! :-) Nå kan jeg endelig senke skuldrene og virkelig glede meg til å bli 2 barns mamma! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint:o)

Lykke til videre i svangerskapet...

Klem

Skrevet

Jepp! Fikk ikke i meg så mye cola for rett før jeg dro hjemmefra så storspøy jeg... :-/ Men de måtte jage henne med den ultralyd-saken! *fnis*

Skrevet

Og hvis denne trenden fortsetter må du anskaffe gode løpesko for å holde tritt når hun begynner å gå ;-)

Skrevet

Ikke sikkert! Nikko var skikkelig aktiv i magen, men han er en veldig rolig og fin gutt! Aldri noen løper da han var liten! Elsker å løpe nå, men hører alltid når vi roper stopp!

Håper bare hun arver flest gener av faren sin som Nikko har gjort... P var roligheten selv mens jeg var litt av et monster! hehe

Skrevet

Ble ikke svaret mitt registrert?

Skrevet

Ja, sant.

Minste her var aktiv magebaby, men rolig baby da hun kom ut.

Nå, derimot vet hun veldig godt hva hun vil ha: Mammas mobil og fjernkontroll, og storesøsters bøker med tynne ark!

Skrevet

hihi Lille bølle! :-D

Skrevet

Så koselig :) Syns det er så moro når det endelig løser seg for slitere :)

Grattis med ei tulle i magen, å være 2barnsmamma er topp :)

Skrevet

gratulerer her også jeg=)

gratulerer så mye med ei lita jente i magen. så morsomt da.så gøy for Nikko å få en liten søster. det gleder han seg sikkert til. bare tenk hvor fort det har gått til nå. og om ca like fort tid til så kommer hun=)

Skrevet

Tusen takk, begge to! :-D

Nå skal jeg kooose meg resten av svangerskapet! Bekkenløsning eller ei! hehe

*senker skuldrene*

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre :o)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...