Gå til innhold

Har barnet/a deres kos i senga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er litt rart, og veldig søtt, hvor avhengig lillebror på snart 1 1/2 år er av kosekatten sin.

 

Storesøster hadde kos når hun var liten og har ofte med seg noe i senga, men det varierer ofte på hva hun har med.

Hun var avhening av sånn gulpefille, koseklut lenge, men det datt av.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår på 3,5 år hadde alltid en liten rose figur med seg i sengen og etterhvert har det blitt til biler. Han må alltid ha med seg en bil når han legger seg.

 

Lillemann på 15 mnd har hatt et piggsvin med seg siden han var født. Det prassler når han tar på det og heter derfor "Prassle". Hvis han er urolig på natten eller kvelden er det bare å gi ham Prassle. Da roer han seg med en gang:)

Skrevet

Snuppa her er så mye som 7år, men har fortsatt kosedyret med seg i senga hver kveld. Hun er veldig stor for alderen, smart og veldig flink, MEN når det kommer til sengetid eller hvis hun er syk o.l. så trenger hun denne kosen og tryggheten som kosedyret gir. Den har hun hatt siden hun var ett år gammel, og den er arva fra onkelen hennes.

Skrevet

Eldstemann hadde et kosedyr da han var under 3 år, men var ikke så valdi avhengig av den, men det var greit å ha noe kjennet når han skulle overnatte borte. Den forsvant en dag, mulig den ble glemt på overnattings besøk en gang, men det ble ikke oppdaget for flere dager/uker etterpå.

Lillemor hadde et kosedyr som hun fikk i fødselsgave, denne bamsen måtte hun ha med seg overalt, nå ligger den stortsett på gulvet forran senga hennes. Oppi senga får den visstnok ikke være lengre. Hun er 3 år.

Skrevet

Minsten på snart 4 har en hel dyrehage med i senga om natten og eldste på 6 har noen få utvalgte kosedyr han må ha, men det varierer fra kveld til kveld hvilke som MÅ være med. Synes de krymper i alder når kosedyrene er så viktige, men søte er de!

Skrevet

Mine har ikke noen faste ting. Men jenta liker å ha noen dukker og holde rundt. Og gutten vår har med seg den leken han liker best der og da, og en haug med dyr som han plutselig har begynt å leke masse med.

Skrevet

Mellomste på to har en bamse som han har i senga hver natt, og som han stadig finner fram på dagen også sammen med smokken.

Eldstemann på snart seks har alle bamsene sine i senga hver natt (dvs 7 stk) men han er ikke avhengig av noen av dem. Leker med de når han skal sove...

Minnstemann er bare halvannen uke så han har ikke fåt noen bamse enda...

Skrevet

Sønnen på snart 4 år har en kose kanin, som må være med når han skal legge seg. Denne kaninen har bodd i sengen hans siden vi kom hjem fra sykehuset etter han ble født. Denne kaninen er med i bhg, der ligge den mest i hylla - men god å ha hvis han skal slappe av litt der eller er lei seg. Han finner den frem etter middag, hvis han skal sette seg på et fang for å kose.. Så kan jo trygt si at han er avhengig av den....

Skrevet

Gutten min på 4 vil gjerne ha med noen biler i senga (ikke så nøye hvilke), men å kalle dem kos, blir vel litt drøyt.

Skrevet

sønnen min har en leopard koseklut som han er totalt avhengig av...uten den er det bare å glemme å sovne....å om han slår seg må han ha den......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...