Gå til innhold

Til dere som har tatt tidlig UL....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hvilken uke gikk dere og hva fikk dere se? vurderer å bestille en men er kun i uke fem, så nå er det vel ikke akkurat stort og se.

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på UL i uke 9, fikk se et hjerte som slo og en hånd som rørte på seg. Embryoet var da 3cm.

Tror ikke hjerte begynner å slå før i uke 6 eller no, så kanskje greit å vente til da?? :)

Skrevet

ja har tenkt og vente litt, men er så spent, blir liksom ikke helt virkelig før man har sett at det virkelig er noe der inne:) uke 8 høres ut som en bra tid da:)

Skrevet

uke 9 mente jeg:)

Skrevet

Vi var på tidlig UL da vi var i 6. uke:)

Da var embryoet 8,3 mm:) Hjertet banka og alt så foreløpig bra ut:D

Er du heldig så ser du at hjertet banker, for det byner å banke i uke 5:)

hilsen

blivende far:)

Skrevet

er i uke 6-7 og var på ul i dag, ikke mye å se gitt..! var ca på str med en ert/liten peanøtt, og det var det.. :) så ikke hjerteaktivitet enda, for var for lite.. men så tok jeg utvendig ul og da, med et ikke helt moderne apparat :) så anbefaler ikke uke 6-7.. :) om jeg skulle betalt for det selv, ville jeg nok ventet til minst uke 9...!

Skrevet

så flott! herlig og tenke på at det er ett lite hjerte der inne som kanskje har begynt å slå allerede:)

Skrevet

Jeg var først på UL når jeg var 6+5 på vei. Så da så vidt en liten klump og et bankende hjerte. Syns ikke det er verdt å betale for.

Var igjen på UL igår når jeg var 8+6 og da så man mer. BAnkende hjerte, knøttet var 2,22 cm og rørte litt på seg, kunne også skimte hode, armer og ben(nå sa gynekologen at man kunne se overraskende klart bilde av meg, ikke alle har det sånn). Hadde jeg klart å vente ville jeg ha ventet til rundt 10+0. Da tror jeg at du får sett masse:-)

Skrevet

Syns da at det var verdt jeg da..

Opplevelsen var noe for seg selv!!

Skal på UL igjen i uke 13, gleder meg like mye til det:)

Skrevet

Uke 9 her:) Fikk se en liten ailien som snurra rundt der inni! Viftet med armer og ben og ett hjerte som banket! Når vi skulle ta bilde krøllet den seg i hop og snudde seg vekk, så på det er det bare 2 klumper som hode og kropp:)

Skrevet

jeg tok i uke 6, men gyn mente fosteret var for lite til uke 6... så det var jo litt skuff, nå vet jeg ikke om det bare var litt lite eller om det hadde slutta å vokse, får svar på blodprøver snart.

Jeg tenker nok at uke 8-10 er bra for tidlig ul for da burde man se et hjerte som slår i alle fall, og om det ikke er det så er det fortsatt ganske "tidlig" så man ikke får en så stor påkjenning hvis man blir nødt til å ta en ufrivillig abort, eller hva? Påkjenning er det uansett, men jeg har en ide inne i hodet mitt om at jo lenger man går jo værre blir det og jo større blir et evt foster man må få ut. Huff, dette hørtes pessimistisk ut, det var jo ikke meningen. Men jeg ville ventet ca 3 uker, men du kan jo bestille allerede nå :)

Skrevet

var på UL idag. Er 10+5.

Fikk se en liten baby inni der på 35,2mm

Ikke store greiern inni der da heller.

Vent gjerne til du er 10+0, da får du mest igjen for pengene :)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...