Viljar Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Hei, har noen fullstendig knivstikkende smerter i siden som jeg var å fikk sjekket hos lege for noen dager siden. Kommer som "anfall" og varer alt fra et par minutter til en halv time. Lege snakket om at det var mulig livmoren presset på ene urinlederen? noen synpunkter på dette? noen som har opplevd tilsvarende intense smerter og fått noen svar? er i uke 20. Ps har utelukket cyster på eggstokkene og urinveisinfeksjon.
vestangel gravid igjen:) Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg hadde det når jeg gikk gravid med 1. mann, men begynnte 6 uker før termin. Kunne bare ligge på venstre side ( hadde da vondt på h side). Da presset ungen på urinlederen fra nyren til blæra. Ble utvidet nyrebekken. Det er enorme smerter!!!!! Stakkars deg. Prøv å legg deg på motsatt side av der du har vondt. Hvis det er det, bør du få sjekket urinveisinfeksjon regelmessig, og det Kan gå over til nyrebekkenbetennelse..... Jeg måtte sjekke urin og CR hver uke!!!!!! Fint nick forresten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå