♥binna♥ Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Mannen er i en storby i USA. Hva bør jeg be han kjøpe med hjem?
Norwegian by injection Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Hva er det du tenker på? Hva trenger du? Hva har du lyst på?
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 ordentlig konditorfarge og mapelsirup Har fått to bokser med konditorfarge fra søstra mi, å det blir di mest knalle fargene, særlig den som er blå blir brukt hver bursdag og jul til marsipan og kakepynting Ellers så er det jo ingenting som slår amerikanse pannekaker med mapelsirup på
Nattinatta Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 hvor kjøpes slik konditorfarge? matvarebutikk?
cherry coke Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Lønnesirup kan man få kjøpt i Norge=) Og, det er deilig, ja!
St.Sunniva Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Du kan jo be han stikke på Macy's og kjøpe masse FLOTTE barne/babyklær...hehe
Norwegian by injection Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Hver gang jeg er i USA er jeg på Tommy Bahama og kjøper deilge duftlys...de er kjempe bra! www.tommybahama.com Jeg kjøpe alltid masse MAC makeup.
Nattinatta Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 dytter denne litt jeg... er det i matvarebutikk en får kjøpt slik kanll konditorfarge? Tidligere var det noen som nevnte en salve eller noe liknende en smurte på tannfrembrudd hvis jeg ikke husker helt feil!? Hva heter dette middelet? Er det noe annet som er soesielt en kan få i USA?
It's all about me Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Mannen min er i USA nå og dette er handlelista han har fått med seg: - Puma sko - Barneklær fra Tommy Hilfiger og Osh Kosh (fine, rimlige og super kvalitet). Spesielt Dongry bukser. - Zip Lock poser (he he he, kjekt å ha) - Kosmetikk. Spesielt Lancome som er favorittmerket mitt på kremer og div. + Mascara. - Jeans fra Abercrombie & Fitch (verden best bukser for oss som er litt små) - Veske av bedre merke. (For teste hva han kommer hjem med, he he he) - Leker til barna, er masse billig på WalMart og Target. Spesielt da Lego og Hotwheel ting. - Disney t-skjorter fra WalMart (disse koster ingenting og guttungen elsker de) - Ellers elsker jeg noen tapedingser fra Scotch som festes på hånda og forenkler julegavepakkingen (vanskelig å forklare) som kjøpes på Dollar Tree.
It's all about me Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Konditorifargen det snakkes om over her finner du sikkert på WalMart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå