Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Jeg håper å være gravid, selv om jeg nekter å tru det er mulig å ha blitt gravid nå. Sånn ser det nemlig ut; Tok ut p-stav idag morges, etter å ha blødd konstant i 6 mnd. Tok eggløsningstest nesten med en gang jeg kom hjem og den var positiv, å legen sa jeg måtte begynne med ny prevensjon på dagen for at det var mulighet for graviditet. Har hatt sex 2 dager før el, og på el, som er idag, kommer nok til å hoppe i halmen en gang til iløpet av kvelden. Trur dere det er mulig for å ha blitt gravid samme dag som p-staven ble tatt ut? Med første ble jeg gravid 4 dager etter avsluttet p-pillebrett. Dersom det ikke traff denne måneden, kommer vi til å vente til april\mai for å prøve igjen for å slippe nov-jan-termin.
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2009 Må vell nesten få med at jeg har blødd i ett de siste 6 mndene, blødde ekstra mye 31.12.08 så er overbevist om at det var første mensendag denne månden. Og det stemmer også med positiv eggløsningstest 13.01.09. Men bare en time etter å ha tatt ut p-stav var blødningene nesten borte, ingen spor i trusa, bare litt på papiret under dobesøk, noe som var kjempegodt etter å ha vært avhengig av å ha med en eske med tamponger hver dag i 6 mnd.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Høres usannsynlig ut å bli gravid samme dagen som p-staven ble tatt ut. Men så trodde jo jeg et den skulle hindre EL, og ettersom du faktisk har hatt EL burde det etter min mening være mulig at du har blitt gravid. Spennende å se hva som skjer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå