Gå til innhold

Jeg bare MÅ få det ut!!!! derav anonymforum.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vennepar som er gift, har 2 barn, og alt er tilsynelatende fryd og gammen. Dette er "voksne" mennesker, som har alt på stell.. hus, bil, jobb, god økonomi osv...

De har det litt trøblete i forholdet, så nå har de visst bestemt seg for å annonsere dette i hytt og pinevær på FACEBOOK!!!!! Hver dag er det en endring i statusen : "gikk fra å være gift, til singel" "Gikk fra å være singel, til i et åpent forhold"... så hadde de profilbilder av alle sammen (mor+far+barn), så bytta de til "singelbilder" og tilbake igjen...

Hva er greia???

Poenget mitt her er ikke hva de legger ut på facebook, selvom det er ufattelig umodent gjort, men jeg klarer ikke ta dette særiøst! Jeg vil jo gjerne være støttende, være der, lytte, osv osv... men hva i alle dager skal man tro da? Vissvass å drive å annonsere sånt på nett vel??

Takk! (skal legges til at jeg er en smule sliten fra før, så nå måtte jeg bare få det ut...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja det er utrolig kjipt.

Skriv noe frekt eller passende spm på status eller på veggen, og spør om de faktisk er sammen eller ikke, og at du ikke helt vet for det endrer seg sånn så ofte=)

Skrevet

Vel, jeg tror jeg er på god vei til å kutte ut hele dama, av ymse årsaker... så tror ikke jeg gidder å ta meg bryet... men jeg hadde en snasen kommentar på min egen status her om dagen, når jeg fikk denne vinglinga litt oppi halsen...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...