1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 dunka hodet til min 2 mnd gamle sønn i stellebordet slik at han fikk en liten kul! er det noe jeg skal se etter? kan han ha fått hjernerystelse. de hodene er jo så små!!! han hylskrek!!
Kamomille Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 det er da helt umulig for oss å svare på. Ring legevakten så får du veiledning der! Ellers tåler de små ganske mye
Leamamma Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Det skal nok mere til før han får hjernerystelse. Med mindre du tok fart og virkelig dunka han inni ;o) Ta det med ro. Er du bekymret kan du selvfølgelig se etter mindre matlyst, kvalme osv. Ikke noe i veien for en tlf til legevakta kun for å roe deg selv. De tåler utrolig mye disse små.
-MtG- Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Hvis han hylskreik med en gang så går det mest sannsylig bra. Men hold et lite øye med han, om han blir unormalt sløv eller kaster opp for eksempel. Hvis du ikk er sikker og er redd så kan du gjerne ringe legevakten og høre hva de mener. Lykke til!
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 ja enig i at det er helt umulig å vite for oss... men som hun over her sier så tåler de ganske mye... har babyen tegn på hjernerystelse da??? er du redd så ringer du legevakta!!!!!!!
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 sitter uten telefon pga mannen har tatt den med for han skulle fikse den forpulte mopeden til lillebroren. har sendt ham en sms via nette om at han måtte pelle seg hjem og at hvis lillebroren for faen ikke klarer å skifte olje på mopeden sin engang så måtte han da for faen bare selge den!
Leirha Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Selvfølgelig hylskrek han, tenk deg selv å aldri ha opplevd særlig mye vondt, så pang! Uten at jeg skal si hva du skal gjøre,men de små tåler veldig, veldig mye. Min lille datt i gulvet rett på hodet da han var 3mndr. Min eldste, også, ingen skade skjedd på de.
Bægge dætern Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 du dunka barnets hode i stellebordet såpass at du mistenker hjernrystelse.............OGSÅ GÅR DU TIL PC`N FOR Å FÅ SVAR PÅ DIB?????????????????????
1 gutt nov-08+2 små august-11 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2009 takker for svar! jeg tror ikke han kan ha fått hjernerystelse, men vet jo ikke om det skal så mye til når hodet er så lite og tåler gjerne ikke det samme som oss! føler meg som verdens dårligste mor!
Leirha Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Uff, ja, jeg kjenner følelsen Det er forferdelig... Men du får trøste deg med det, det jeg hører fra deg så er du nå laaaangt ifra verdens verste mor.
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 kjenner følelsen... jeg dunka hodet til min eldste inni dørkarmen en gang mens han var baby... han hylskreik med en gang også gikk det fort over og han virket i fin form. så da konkluderte jeg med at det gikk bra... tror det var mye værre for meg som følte jeg hadde mishandlet han... mammahjertet brast litt da altså....
-MtG- Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Det jeg mente var at det var et godt tegn at han hylskreik. Om de slår seg for hardt kan de bli utafor og "glemme" å skrike. Det er et dårlig tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå