Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Syntes det var kjempefint. Jeg kjenner gutter som heter både Falk, Ulv og Ravn. Da går det så fint å hete Hauk også hehe
Venter nr3 er 22 år Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2009 hehehe de få jeg har nevndt navnet til har ikke likt det..men er vell en tillvennings sak vil jeg tro,..
Sweet Georgia Brown Skrevet 21. januar 2009 #4 Skrevet 21. januar 2009 Jag känner en Hauk och han är en fin person. Kör på, bra val!
November nurk, i Desember Skrevet 23. januar 2009 #5 Skrevet 23. januar 2009 er vist nok trendy med navn fra dyreverdenen. Og sebastian er også populært. Dermed får du et navn som er tids riktig om jeg kan kalle det for det. Kanskje et navn man må bli vant til først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå