Gå til innhold

hva syntes dere om navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hauk Sebastian ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var kjempefint. Jeg kjenner gutter som heter både Falk, Ulv og Ravn.

 

Da går det så fint å hete Hauk også:) hehe

Skrevet

hehehe de få jeg har nevndt navnet til har ikke likt det..men er vell en tillvennings sak vil jeg tro,..

Skrevet

Jag känner en Hauk och han är en fin person. Kör på, bra val!

Skrevet

er vist nok trendy med navn fra dyreverdenen. Og sebastian er også populært.

Dermed får du et navn som er tids riktig om jeg kan kalle det for det.

Kanskje et navn man må bli vant til først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...