Gå til innhold

natt - tog - økonomi


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som pleier å ta natt toget? på økonomi klasse -199,-

 

hvordan er det.. blir det noe søvn på dere? er det å sitte sånn rett opp og ned eller?

 

 

 

 

 

 

.... og føler dere dere trygge mtp verdisaker og sånn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gjort det før, da jeg var ung og student, hehe. Følte meg alltid trygg, men så er jeg av den naive typen - tror det beste om alle og blir aldri frastjålet noe.

Men søvn? Nja - det ble det heller lite av. Så nå tar jeg nok ei sovevogn tenker jeg:) men har du lite penger og lyst til å reise, så overlever man greit ei natt på toget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...