Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 er det noen som pleier å ta natt toget? på økonomi klasse -199,- hvordan er det.. blir det noe søvn på dere? er det å sitte sånn rett opp og ned eller? .... og føler dere dere trygge mtp verdisaker og sånn???
ana baroma Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 jeg har gjort det før, da jeg var ung og student, hehe. Følte meg alltid trygg, men så er jeg av den naive typen - tror det beste om alle og blir aldri frastjålet noe. Men søvn? Nja - det ble det heller lite av. Så nå tar jeg nok ei sovevogn tenker jeg:) men har du lite penger og lyst til å reise, så overlever man greit ei natt på toget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå