Gå til innhold

noen fra oslo?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ) noen gravide i oslo ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Ja, jeg er fra og bor i Oslo. Testet positivt igår, så er idag 4+0 :)

Hadde en SA i November, så jeg er veldig glad for å være tilbake igjen.

Hvor langt er du på vei da?

Skrevet

jeg bor litt utenfor(bærum):) er 5 uker på vei, så kjempenytt for oss. har en jente på 2 år fra før. hvor i oslo er dere fra?

Skrevet

gratulerer:)

trist med SA.. sånne ting skulle ikke vært lov...

Var hos legen i dag, kom frem til ca 4 1/2 uke siden jeg ikke er sikker

på når siste mens var.. har hatt ustabil mens siden sist graviditet..

skal ikke være lett:P like langt vi da. nesten..

Hvor i Oslo ? :)

Skrevet

Jeg bor i Oslo. Venter nummer to i slutten av august, er 29 år og bor på Slemdal.

Skrevet

Hei på dere ;)

 

Jeg bor på Frogner med min samboer og hund.Vi venter vårt første barn, så alt er litt nytt for oss.. Hva med dere?

Ja, å oppleve en SA var kjempetrist, men jeg er glad spiren satt igjen på 3 pp. Nå krysser jeg bare fingre for at den klamrer seg fast i 9 mnd, og jeg håper det går fort frem til 2 trimester :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...