Amia Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Hei Ja, jeg er fra og bor i Oslo. Testet positivt igår, så er idag 4+0 Hadde en SA i November, så jeg er veldig glad for å være tilbake igjen. Hvor langt er du på vei da?
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 jeg bor litt utenfor(bærum) er 5 uker på vei, så kjempenytt for oss. har en jente på 2 år fra før. hvor i oslo er dere fra?
duracellmamma Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 gratulerer:) trist med SA.. sånne ting skulle ikke vært lov... Var hos legen i dag, kom frem til ca 4 1/2 uke siden jeg ikke er sikker på når siste mens var.. har hatt ustabil mens siden sist graviditet.. skal ikke være lett:P like langt vi da. nesten.. Hvor i Oslo ?
Nr-3-i-Magen Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg bor i Oslo. Venter nummer to i slutten av august, er 29 år og bor på Slemdal.
Amia Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Hei på dere Jeg bor på Frogner med min samboer og hund.Vi venter vårt første barn, så alt er litt nytt for oss.. Hva med dere? Ja, å oppleve en SA var kjempetrist, men jeg er glad spiren satt igjen på 3 pp. Nå krysser jeg bare fingre for at den klamrer seg fast i 9 mnd, og jeg håper det går fort frem til 2 trimester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå