2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Kor sterke var de i forhold til pms??? Kor lenge hadde dåke di???
Tudelidu Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Mine var nok litt sterkere enn pms, men ikke så mye heller i starten. Også kom de liksom i bølger, startet i låra og bølget oppover bekken og mage også ned igjen. Så var de borte en stund før de kom tilbake. Sterker og sterker for hver gang. Litt vanskelig å forklare, men håper du fikk litt svar i alle fall : ) Noe på gang kanskje?
Tudelidu Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Meinte du i begynnelsen av svangerskapet du kanskje? jeg tenkte på starten av fødselen no....
2pluss1engel Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 jeg ventet mensen sånn ca onsdagen, men fikk smerter fredagen uka før. hadde da vondt i magen litt sånn til og fra hele helga, og var sikker på at jeg fikk mensen hvert minutt. var vanlig mens-smerter følte jeg. mandagen våknet jeg mega kvalm og da slo det meg at kanskje.... tok en test men forventet ikke pos svar siden jeg ventet mens onsdagen. men jammen m var den pos gitt
2prinsesserogbim Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Eg er 6+0 og har fortsatt menssmerter.. Det hjelper faktisk å ikkje ha bukse på, klarer ikkje å ha nåke som strammer, ikkje genser eller joggebukse eller nåke... Har og i tillegg litt vondt i bekkenet... Menssmertene kommer ofte i lag med kvalmebyene, hørres kanskje litt rart ut... Og det er oftest på ettermiddag/kveld med både menssmertene og kvalmen... Lure på om eg kan ver lenger på vei sjøl om da e heller tvilsomt, eller om da kan vera nåke gale... Eg hate å ver så bekymra, føle ikkje på meg at da e nåke gale heller men etter SA i sommer så klarer eg ikkje la ver å ver bekymra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå