Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 De fant jo kreft på bukspyttkjertelen hennes.. De opererte henne igår, og de fikk fjernet metastasene i gallegangene, men ikke den på selve bukspyttkjertelen, for den lå for nær en arterie... Så... Da er det jo avgjort egentlig... *ufattelig trist*
Koala *g07* Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Huff, føler virkelig med deg. Er ufattelig trist ja, når håpet på mange måter er ute. Selv mistet nært familiemedlem alt for ungt av kreften. Ei venninne fikk heldigvis bedre odds, men vil alltid ha den hengende over seg. Bruk tiden så best du kan. Klem til deg
Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Uff vennen min.. Så trist.. Det er så ufattelig når unge mennesker går døden i møte så altfor tidlig. Sender masse klemmer, omfavnelser og tanker til deg.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Huff.. Dette var trist å lese om.... Har selv en venninne med en mamma som går igjennom dette i denne tiden. Forferdelig vanskelig. Vet ikke hva jeg skal si, men at jeg føler med deg i denne tunge tiden *klem*
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Gode klemmer til deg vennen. Hvis den ikke kan fjernes, er det håp at man ved hjelp av strålebehandling kan kapsle inn svultsen slik at den ikke øker i omfang og kan holdes i sjakk over en lengre tid. Uansett, dette er bare ufattelig trist. Tenker på deg. klem
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2009 Takk dere... Håp må man ha, om ikke annet, så hvertfall for å unngå å bli gal...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Venninna mi venter. Pga sykdom ved radiumhospitalet har hennes undersøkelse av påvist svulst latt vente på seg siden 18. desember. Tilbakefall av kreft dette da. Trist med venninna di.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Pga sykdom ved personalet på radiumen? Herregud så umenneskelig:-\
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Sender deg en stor klem, pappa hadde bukspytt kjertel kreft, det er noe av det verste en kan få så hun er skikkelig uheldig,, men jeg veit om en som har blitt frisk av det, han fikk 2% sjangse på å overleve og det gjør han så mirakeler skjer : Klem fra
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 5 syke leger.. og hun vet ikke når hun kommer inn. En får håpe en holder seg frisk.
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 Herregud, det er jo helt forferdelig:-\ Stakkars dame... uff. Ja, en får håpe en holder seg frisk. Veldig trist med venninna di.. Klem
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2009 Herlighet Lektor... Det er jo helt sykt! Skulle ikke gått an i helse-Norge!! Kjenner jeg blir sint når jeg leser sånt....!
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 13. januar 2009 Ja, det er jo den verste typen så... Ble han helt frisk??
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #14 Skrevet 13. januar 2009 Pappa levde i 11 mnd han fikk 3 mnd å leve som tidsfrist,..Men han andre lever i beste velgående idag, han fikk diagnosen før pappa(5-6 år siden ) men jeg veit ikke om de klarte å opperere svulsten eller om den ble borte av cellegifta.Det var en arbeidskollega av pappa.Pappa kunne de ikke operere. Og han tålte ikke cellegift så han avslutta behandlinga kjapt.|
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 13. januar 2009 Huff, trist å høre... Det er en grusom diagnose... Men nå ga du meg faktisk enda litt mer håp.. Mirakler KAN skje..
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #16 Skrevet 13. januar 2009 Ja det kan det, så ikke gi opp før ALT håp er helt ute. En stooor klem til dere. Veit desverre så alt for godt hvordan en slik diagnose er å få innpå seg. Patrick Swayze har også denne typen og nekter å gi opp :0)
Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 #18 Skrevet 13. januar 2009 Klem til Lektor Dopler også.. Det skulle ikke vært mulig.. Virkelig ikke. Har ikke så gode erfaringer med radiumen fra før av. Håper venninnen din klarer seg og at hun får den hjelpen hun trenger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå