Gå til innhold

Såååå sinna!!


Sebbelita

Anbefalte innlegg

Gutten vår har begynt å hyle og skrike når vi tar av og på klær, høres ut som mishandling av værste sort her :(

Må jo gjøre det en del ganger for dagen da, med bleieskift, når han skal ut av pysjen, når vi skal ut....

Heldigvis er alt bra igjen når jeg løfter han opp fra stellebordet da :) men kjenner nesten at jeg gruer meg for hver gang, og å skifte på han andre steder enn hjemme er nesten flaut :(

 

Noen flere som har det sånn, eller har noen gode råd?

 

Noen ganger funker det en liten stund å gi en leke, så da er det bare å kjappe seg før han hiver den veggimelllom og hylinga er i gang.

 

Han har ikke lært å stå ennå, så jeg kan ikke gjøre det mens han står.

Har prøvd å ha han på fanget, men synes det er litt klønete. Og å skifte bleie og vaske med han på fanget går ikke...eller??

Kanskje jeg bare ikke har teknikken inne??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi slutta me stellebord for lenge sia, ho nekta å ligge i ro. Så her ligge ho av og til på golve, står og sitte osv.. Men ho skrike heldigvis ikkje da:) Ikkje så lett å gi råd desverre, man må berre finne en teknikk, hehe.. Er nok berre å prøve seg fram;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor har vært slik leeeenge. Liker absolutt ikke å få klær på seg. Går relativt greit med bleieskift - liker å så en liten bok å "lese" i eller jeg synger eller leker tit-tei. Klær tar vi vannligvis på på rommet hennes mens vi sitter på gulvet og hun leker samtidig - litt mas for mamma, men unngår hylingen og gråt. Værst er det med ytterklær - hun bare gråter sårt og store tårer triller. Har ingen gode råd - det gjelder bare om å få det overstått fortetst mulig. Og ås gleder vi oss til våren når det ikke trenges så mye klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker storebror var sånn en periode, men det gikk ikke mange ukene så var de tover igjen. Han måtte vel bare sjekke om han kunne påvirke dette med klærne eller ikke... Men fasen var like brått over som den hadde begynt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...