Gå til innhold

Drømmehagen


Sebbelita

Anbefalte innlegg

Jeg slo på Drømmehagen her om dagen, tenkte jeg ville se hva dette var, og om poden likte det....

Men etter å ha hørt upsy-daysy, makka-pakka 500 ganger føltes det som, orka jeg ikke mer!!

Heldigvis brydde ikke poden seg så veldig om det heller, tror vi holder oss til ole brumm og kaninby.....

Så, all ære til dere mammaer som orker den serien :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungane ser på det kvar dag:)

Men eg er ganske lei av å høyre på det, hehe.. Eg pleie finne på noke anna når dei ser på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig jeg! :) Er på vill jakt etter makka pakka-figur til m til ettårsdagen - han ELSKER makka pakka :)

 

Bestefar på andre kanten av landet er også blitt hekta på drømmehagen..hehh.... etter at vi var der i julen, ser han det hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at eldste ikke har blitt hekta på det... :o)

Tror jeg hadde blitt gal om jeg måtte ha sett på det der hver dag! :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at datteren til en jeg kjenner har fått nok:

 

Ikke mer dlømmehage! var hennes umiddelbare kommentar da moren satte det på til henne. Hehhe.. Så de får kanskje nok etterhvert de små også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare si at jeg helt ærlig ikke aaaner va drømmehagen og makka pakka er for noe!;)

Synes det er litt tidlig at lillegull skal bli plassert foran tv'n!! Er jo ikke fyllt 1 år enda! Så her venter vi med tv titting og den slags til hun har interesse av det;) 1 åringer har vel mer interesse av og leke og være ute??

Sikkert en enkel løsning og plassere de foran tv'n, men det er litt i tidligste laget for oss her i huset;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...