Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Selv lukter jeg på min egen fis, studerer min egen bæsj, og tar meg ganske så ofte på musa. Ikke så veldig kvalmt, kanskje, er DU kvalmere enn meg?
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Å fy, den var kvalm ja. Må legge til at jeg fiser og raper som en gammel kall, dypt og lenge, i hytt og vær, tide og utide (smyger ute blant andre enn den nærmeste familie). Hi
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Piller meg i nesen.. Fiser høyt og rungende. Helst alene da... Ser også på bæsjen min.. Klør meg der jeg måtte klø, men det er når jeg er alene da...
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Jeg promper om jeg må prompe, om jeg sitter på fanget til kjæresten eller ikke (men aldri ute blant folk).. Er en sniffer, hater dritlukt, men klarer ikke la være lukte når jeg eller typen eller dattra mi promper.. Æssj.... Piller nesa gjør jeg, piller nesa til vesla... Elsker knipe kviser, speiselt om typen har..
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Har en tendens til å smake på mine egne kroppsvesker. feks. utfld, urin, snørr.... Innser så klar at det er kvalmt men klarer ikke å dy meg.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Sniffer mine egne truser. Noen ganger stinker jeg skikkelig nedentil.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Jøss, når jeg så overskriften på innlegget, tenkte jeg umiddelbart: Å rense det jævla avløpet i dusjen er det absolutt kvalmeste jeg vet om... Må jammen se meg slått av øvrige innlegg, gitt.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 oi oi...jeg også føler meg svært så prektig etter de første innleggene... og dusj-sluket er vel noe av det ekleste jeg også vet om ja..... Utover det må det være å vaske opp oppkasten til unga mine..(men skjønner jo at det ikke var slike ting hi tenkte på...) huffameg....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Tror det er ganske normalt å prompe, rape og pelle buser. Men å smake på kroppsvæsker slik som NN 22.18, det er IKKE normalt. (håper jeg....)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2009 #11 Skrevet 13. januar 2009 hahahahahaha,,,hohoohohooh,,noe så nasty som å smake på piss og utflod..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #13 Skrevet 14. januar 2009 Smaker på kroppsvæsker? Seriøst?? Naaaaaaaasty!!! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå