Gå til innhold

Samtale med jordmor på føden i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke jeg hadde den beste fødselsopplevelsen sist gang, så i morgen skal jeg til jordmor på føden for samtale der. Kommunejordmora sa jeg måtte skrive ned noen punkter jeg ville snakke om, men syns egentlig det er vanskelig. Vet liksom ikke hvor mye jeg kan "kreve" etc.

Noen som har vært på samtale og som vil gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg var på samtale forrige dagen.

Vi skrev ned at jeg ikke ønsker å gå langt over tia, fikk også en vekstest der og da så vi vet at han ikke blir like stor som broren.

Skrev ned ønsker rundt pappaen

Skrev opp ønske om en spes jordmor hvis hun er på vakt, evt en som er veldig sympatisk, informativ og tilstede. gjerne med student som kan være der hele tia.

Fikk også en dato 6 dager over termin for evt igangsetting, siden det er noe jeg føler vil hjelpe.

håper det hjalp litt.

lykke til

Skrevet

Takk:) Det hjalp. Skal begynne å notere nå.

Skrevet

hei frumamma med nr 2:)

er det på grunn av fødselangst du skal til samtale? siden du skriver "kreve", eller er det bare samtale med fødeavd om hva du ønsker med denne fødselen?

jeg har gått til samtale med jordmor flere ganger å det på grunn av fødselsangst.. jeg vil tipse deg å være totalt ærlig å åpen ovenfor jordmora visst du skal få noen resultater av samtalen..

bare si det akkurat som du føler, da finner dere nok en løsning som er god for deg:)

masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...