Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 Kan du slette noen mld'er i innboksen din? Om du ikke har sperret for meld'er fra meg;-)
Mom2Two Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Haha snuppa, hvorfor skulle jeg det? Den er bare full:-p Hang on.. Eller vet du hva, kan du ikke melde meg på Facebook i stedet, det er jo andre som har hatt tilgang til profilen min her inne, og om det er noe privat så er det sikrere der inne. Ok?
Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 Fbprofilen min er deaktivert da en viss person hacket seg inn og ringte og fortalte meg det. Andre gang, første gang fant jo vedkommende ut av passordet. Kan jeg ikke sende deg en melding også slettter du den med en gang? .. Skla vi gjøre det sånn? :-)
Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Oida , skriveleifer.. Tenkte sende den om ikke så lenge altså.. Eller så får du si i fra når du evt. har tid så sender jeg deg den når vi begge er her og lurker. Klemmelemmer
Mom2Two Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Nå har jeg slettet så du kan sende. Da må du fortelle mer om hacking også! Klemmelemmer tilbake
Tøysetipp Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Da har jeg sendt deg mld vennen:-)
Mom2Two Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 Hei snuppa, helt sjokkert, jeg!! Herlighet... Siden du ikke er på FB nå, er du på msn? Skal svare deg mer utfyllende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå