Gå til innhold

dere med april/mars baby i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

kva skal dere ha i vogna?

blir det for kaldt med bare dyne på den tia?høres so varmt ut md voksipose og lammskinnspose og:s vanskelig valg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

saueskinn i bunn, dyne og hjemmestrikka ullteppe over dyna i rååsa som jeg har strikka selv.

Hadde saueskinnspose til desembergutten vi har, men den skal vi ikke bruke nå :)

det er jo bare å kle på ungen om det er litt ekstra kaldt ute. Tror mange har en tendens til å kle på ungene for mye i vogna uansett!

Skrevet

er jo at etter hva temperatur det er :) men dette er jo mitt 2 barn så jeg har jo begge deler. men ser for meg at jeg kommer mye til og bruke dyne/lammeskinn den tiden...

Skrevet

dette går vell også litt på hvor mann bor i landet vil jeg tro.... for min del så bor jeg på østlandet, å da er jo været litt opp å ned, har mange valg liggene i skapet, så tar det litt på hvordan været er for hver dag jeg tror jeg....

Skrevet

Kommer ann på hvor du bor. Her i Tromsø kan det jo være kaldt lenge. Jeg er fantastisk fornøyd med voksiposen. Jeg har et lammeskinn i bunnen av vogna som isolasjon. På varmere dager er det fint å ligge på lammeskinn med et lite ullteppe og dyne over seg. Dessuten er de tynne ullklærne du får kjøpt på HM og Cubus kjempebra. Og for all del ikke kjøp de frotte sokkene som selges i butikkene. Ingen av venninnene mine eller jeg kan fordra de. Alle fikk babyer med kalde småføtter.

Skrevet

tror den første måneden at jeg legger babyen i pose, men heller har på mindre klær under, har voksi urban.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...