Gå til innhold

Tips for å sette igang fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er to dager på overtid nå, og rimelig lei.. Er det noen av dere kloke damer som har noen kjerringråd å komme med som kanskje har hjulpet dere å sette igang fødsel? :) Prøvde lakserolje her om dagen.. Ble masse doturer, men så leste jeg om ei som hadde tatt det to ganger på en dag og det hadde satt hennes rier igang.. Men vet ikke om jeg skal tørre å prøve dette to ganger? Helsepersonell fraråder visst dette men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det verdt risken? Jeg fikk vite at jeg skulle spise ananas, kanel, ha sex, vaske hus osv. Dessverre virket ingen av de på meg, og jeg endte nesten tre uker på overtid. Tror faktisk det lureste er å ta det helt med ro, og bare la ting gå sin gang jeg. Men sex kan jo prøves;) Det er det eneste som har en anelse vitenskaplig bevist effekt:) Lykke til uansett!

Skrevet

Forbanna sprenggravide kjerringer!!Dere vet helsepersonell fraråder laskerolje så gjør dere det allikvell????Herregud.

Er du klar over hva som kan skje??

-barnet kan bli alvorlig stresset av massive tarmreaksjon ved inntak av laskerolje.

-fødsel kan ende i styrtfødsel som igjen kan gi følger som total rupturer.Tro meg det vil du ikke oppleve.

-blødninger

-problemer med tarm og avvføring i mange år etterpå.

SKJERP DERE,de kommer når de er klare!!!

få heller ræva ut av sofaen og gå en tur.

pul mannen din

løp opp og ned trappe

vaske huset

drikk kanel(?)

mini klyx,ofte så startet føsel bare du får tømt siste del av tarmen.MYE SIKKERE EN LAKSEROLJE!

Skrevet

Herregud så hissig du var da.. :P

Skrevet

Hvet du hva?Ja det er jeg!!!!jeg blir hissig når jeg fremdeles hører/leser om høygravide kvinner som i 2009 som prøver lakserolje uten og tenke på konsekvensene!!!

ring føden og spørr de om de anbefaler det!!!Svarert er garnatert NEI!

Neinei og atter nei!!

Skrevet

Ja, jeg har da ikke tenkt å ta lakserolje en gang til..

Skrevet

Men tro meg.. Leser om folk som styrter hele flaska (!) og har tenkt å gjøre det igjen ved neste svangerskap..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...