Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 "Britisk realityserie. Fem unge par blir utfordret i verdens tøffeste jobb - foreldrerollen! De får først bryne seg på en baby med nattevåk og bleieskift, deretter en smårolling i trassalderen, så en ti-åring med kjæledyr på slep og til slutt en pensjonist. Det blir en følelsesmessig og dramatisk reise, og kanskje de til slutt får et litt annet syn på hvordan det er å være foreldre. Premiere. NRK3 19:55" Høres interessant ut!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Har ikke sett helt fra begynnelsen, men hva farsken er det hun griner sånn etter?
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Kjæresten hennes trakk på smilebåndet da hun tok på seg graviddrakten. Deretter låste hun seg inn på toalettet og nektet å dra på fødselsforberedende kurs. Da kjæresten dro flippet hun fordi han forlot henne. Jeg får fysisk vondt i hjernen av sånn oppførsel.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Hun ville ikke gå med gravidmagen, for hun følte seg så feit og fæl. Og så var kjæresten så uheldig at han lo litt av magen..
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Herreguud, og hun som sippa fordi mora til gutten kom og sa at hun faktisk måtte mate gutten selv om han dytta bort skeia... Nei dette klarer jeg nok ikke å se flere episoder av..Gjør meg kvalm!
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #7 Skrevet 13. januar 2009 Her snakker vi mange umodne drittunger. Det er pinefullt å se på.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #8 Skrevet 13. januar 2009 OMG! Jeg hadde ALDRI lånt bort ungen min til de der!
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #9 Skrevet 13. januar 2009 Ble ikke akkurat imponert av noen av de der nei
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #10 Skrevet 13. januar 2009 Jeg fatter ikke at noen av de foreldrene holdt ut så lenge? Også tenker jeg på de stakkars babyene.. Plutselig bare lånes de ut til ukjente tenåringer? Hadde jeg aldri gjort..
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Ja, ho ene dama der burde vært verne mot seg selv! Det verste jeg har sett... Uansett, stakkars tenåringer. Men, jeg var faktisk over 20 år første gang jeg hadde fadderbarnet mitt på overnatting, han skrek og jeg visste ikke hva i hule jeg skulle gjøre:-O Det er jo noe helt annet med sitt eget barn. Har aldri vært så utslitt med min sønn som jeg var den ene dagen\natten med fadderbarnet mitt, he he.
~~ElleMelle~~ Skrevet 13. januar 2009 #13 Skrevet 13. januar 2009 Så ikke begynnelsen, men hvem i all verden er det som overlater babyen sin til villt fremmende og forventer at de skal være der og sove der flere døgn! (Om det stemmer at det var sånn...) Selv om man følge med og "rykke inn" -hadde ikke orket å se på barnet mitt ikke la seg trøste og ikke ha det bra fordi det ikke kjenner menneskene det er overlatt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå