Gå til innhold

Skulle hatt et ekstra bilsete... Noen tips?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne hatt et ekstra bilsete 9kg +. Det er så mye styr med å flytte seter fram og tilbake mellom bilene, og noen ganger passer det sånn at jeg leverer og far henter, og da blir det jo bare rot med setene!! Blir sprø av dette... Men tingen er den, at disse setene er jo rådyre! Vi har det besafe setet som kan stå både bak- og forovervendt, og er veldig fornøyd med det. Men skulle jo gjerne hatt et billigere ekstrasete! Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...