WP-TLogPeanut Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 17 Euro for en pakke bleier,det blir noen kroner i løpet av bleieperioden(e) det!! :-O Helt sjokkert da vi var på butikken i går for å kjøpe bleier til resten av ferien!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Er du i Spania?? Heldiggrisen!!!!!
Miss Foster Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Det spørs helt på hvilket merke du kjøper og hvor du kjøper det. Stikker du inn på apoteket så ja er det betraktelig mye dyrere. Carrefour har f.eks. sitt eget merket til rundt 10€. Dessuten så er det rundt 50-80 bleier i en pakke da, så prisen pr. bleie er IKKE så dyr. Synes faktisk det var dyrere å kjøpe bleier i Norge jeg når jeg var hjemme på ferie - for her er det som regel noen-og-tyve i en pakke. Så du trenger ikke synes så synd på spanjolene nei )
WP-TLogPeanut Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2009 Kjøpte først et merke på Carrefour , til rundt 7 Euro,men de var ikke helt i den kvaliteten vi er vant til... Tar med bleier hjemmefra neste gang
WP-TLogPeanut Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 Jaaa,koser oss i Torrevieja hos mormor og morfar som bor her nede på vinteren Er luksus,hehe
Fisk med CV Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Ikke noe problem å få tak i både gode og "billige" bleier i Spania, i alle fall ikke dyrere enn i Norge, bare pampers og co som er så hilma dyrt.
WP-TLogPeanut Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 Okei , men da slipper jeg å synes så synd på dem hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå