Gjest Mammamoms med prinsesse Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 og må man til lege å få resept på medisiner, eller hvordan blir man kvitt det?
juniorsen Skrevet 13. januar 2009 #3 Skrevet 13. januar 2009 Hardt bryst, vondt som tusan, slapphet, feber..... Gå i dusjen og masser og håndmelk!!
Mamma til to tette Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Har aldri vært så syk i hele mitt liv, først verkende vondt og hardt bryst så fikk jeg høy feber, så høy at jeg så solbrent ut både i fjes og på brystet. Vekslet mellom å være svett og så hutre og riste under to dyner. Gikk til legen og fikk antibitiotika og allerede etter et døgn merket jeg en forbedring. Melken må ut uansett hvilken metode du bruker, da går feberen og symptomene ned men ga ikke noe varig løsning for meg.
Gjest Skrevet 13. januar 2009 #5 Skrevet 13. januar 2009 Hvis det er bakteriell brystbetennelse så får man høy feber og veldig vondt i brystet. Mitt var knallhardt... :-/ Hadde noe som minnet om brystbetennelse med nr 2, men det ble jeg kvitt ved å amme MYE for å få ut all melken. Da hadde jeg noe feber, og var uvel i kroppen.
Myra Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Brystet blir ofte rødt og hardt og man får feber. Antibiotika må ofte til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå