Zeke Skrevet 13. januar 2009 #1 Skrevet 13. januar 2009 kan legen kjenne om det er noe der i uke 4 bare?
LillyMy+1<3 Skrevet 13. januar 2009 #2 Skrevet 13. januar 2009 Vil tro det, i forhold til livmorstapp etc. siden de vet hva de skal kjenne etter
Zeke Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2009 ja det er det jeg lurer på også, har født 2 barn og en utsk. så den er nok litt større en en 1 gangs. men den må vel ha vokst litt?
LillyMy+1<3 Skrevet 13. januar 2009 #4 Skrevet 13. januar 2009 Jeg veit egentlig ikke.. Tror du må bestille deg en time til lege for å finne det ut. Kan jeg spørre hvorfor du spør?
Zeke Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2009 jeg trur jeg er 4 uker i dag skal til legen til torsdag forde jeg vil ha en tidlig ult. mista nr 2 i uke 14 så jeg vil vite at jeg er gravid og at det er et hjerte der inne. blei gravid mens jeg gikk på tab. får en liten svults inni hode så jeg er kjempe redd pga dette
LillyMy+1<3 Skrevet 13. januar 2009 #6 Skrevet 13. januar 2009 Huff! Da skjønner jeg du vil ha UL ja.. Håper du har en like grei lege som meg, fikk UL på 1,5 uke av han. Hadde en MA i sommer som grunnlag da, men synes han fikk det til fort.. Krysser fingrene for deg!
Zeke Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. januar 2009 takker. fikk en sønn etter dette da da var jeg på ult. i uke 10 å da var han 4,2 lang å hadde armer og bein å sparka i morkaka så håper dette går like bra denne gangen også,sjokka i går men nå ser jeg litt frem til å kjenne sparka i magen osv så håper han er flink å snill han har aldri vært hos han før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå